Türkiye ve Doğu Avrupa’nın En Büyük Dijital Pazarlama Konferansı SEOzone 27-29 Kasım 2015’te Toplanıyor!
İngilizce ’deki “Search Engine Optimization” sözcüklerinin baş harflerinden oluşan SEO; yani “Arama Motoru Optimizasyonu” web sayfalarının Google, Yahoo gibi arama motorlarında kolay bir biçimde listelenmesine olanak sağlayan bir takım teknik düzenlemeler için kullanılıyor. Bu optimizasyonun somut ve en çok bilinen bir amacı; sesinin daha fazla duyulmasını isteyen bir web sitesini arama listelerinde üst sıralara taşımak. Elbette son derece teknik bir sorun olan bu süreç ancak bu konuda uzmanlaşmış profesyonellerin “mucizeler” yaratan çabalarıyla yürüyebiliyor.
Ülkemizde bu işi yapan belki çok sayıda oluşum var ama bunlardan bir tanesi gençliği, dinamizmi, kalitesi ve elbette yakaladığı büyük başarıyla en ön sıraya çıkmayı çoktan hak etti: Seozeo.
Kendileri, başarılarının sırlarını “14 jean eskitmek”, “4 ofis değiştirmek” ya da “450 kilometre bisiklet sürmek” diye açıklasa da; sadece referanslarına bakmak bile ancak dört yıldır faaliyet yürüten Seozeo’nun müthiş başarısını görmeye yetiyor. İkinci bir dört yıl sonrasında ise aşamayacakları hangi kilometre taşı kalacağını kestirmek son derece güç bir tahmin olsa gerek.
İşte “Sınırsız bir enerji ile sonsuz başarının geleceğine inanan” bu bir avuç genç şimdilerde SEOzone’u örgütleme derdinde…SEOzone ise elbette ki SEO profesyonellerini bir araya getiren ve sadece Türkiye’nin değil Doğu Avrupa’nın en büyük dijital pazarlama konferansı. 27-29 Kasım 2015 tarihleri arasında İstanbul’da Marriot Otel’de düzenlenecek olan bu konferans Seozeo’nun kurucusu Yiğit Konur’un açılış konuşması ile başlayacak ve dünyada SEO denince ilk akla gelen isimlerin konuşmacı olarak katıldığı oturumlarla devam edecek.
O isimler arasında Teknik SEO alanındaki en etkili çözüm olan DeepCrawl’un yönetici direktörü Mark Thomas, Onpage.org’un kurucusu Marcus Tandler, SEOmonitor’un kurucusu Cosmin Negrescu, SEO pazar analizi aracı SEMrush’ın eski yöneticisi Alexandra Tachalova, Dünyaca ünlü dijital pazarlama ajanslarından Distilled’ın Londra ofisinde içerik stratejisi ekibinin yöneticisi olan Hannah Smith, icerik.com’un kurucusu Tuğçe Seven, Hubspot’un Kıdemli Pazarlama Uzmanı Anum Hussain gibi çok sayıda uluslararası ün yapmış kişiler bulunuyor.
Konuşma başlıklarından bazıları ise SEO ve geleceği hakkında üç günde yüksek lisans yapmak gibi bir şey: “Arama Motorlarının Geleceği”, “Aksiyona Dönüştürülebilir 5 Teknik SEO Önerisi”, “SEO Çalışmaları için Online Komüniteler İnşa Etmek”, “SEO Stratejilerinde Semantik Anahtar Kelime Analizi”…
SEO’ya ilgi duyan herkesin kaçırmaması gereken bir buluşma…