İÇİNDEKİLER
– BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA VE YATIRIM KAVRAMLARININ İNCELENMESİ
– YABANCI YATIRIM KAVRAMI VE BİLEŞENLERİ
– TÜRKİYE’DEKİ YABANCI YATIRIM ATMOSFERİ
– BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İLE TURİZM VE YABANCI – – -YATIRIMIN İLİŞKİLENDİRİLMESİ
– BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ BİLEŞENLERİ YOLUYLA TURİZMİN GELİŞTİRİLEREK YABANCI YATIRIMIN TEŞVİK EDİLMESİ
– ANTAKYA’DA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İNANÇ TURİZMİNİN GELİŞTİRİLEREK YABANCI YATIRIMIN ÇEKİLMESİ
– BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA FAALİYETLERİ İLE İNANÇ TURİZMİNİ GELİŞTİREREK YABANCI YATIRIM ÇEKİLMESİ ÜZERİNE ANTAKYA’DA BİR UYGULAMA
“Son yıllarda turizm sektörü Türkiye’de ve dünyada en hızlı gelişen sektörler arasında yer almıştır. Turizm sektörünün giderek büyüyen hacmi, sağladığı istihdam oranı ve ülke ekonomisine sağladığı katkı giderek yadsınamayan boyutlara ulaşmıştır. Özellikle inanç turizmine duyulan ilgi ve talep ülkemizde de dikkat çekmektedir. Bu bağlamda sahip olduğu kozmopolit sosyal yapı, yüzyıllara dayanan inanç ve kültür çeşitliliği, doğal güzellikleri ve benzersiz kıyı şeridi ile Antakya, inanç turizmi merkezi olmaya aday bir şehrimizdir. Bu çalışma ile çağımızın en derin ve kapsamlı pazarlama karması olan bütünleşik pazarlama iletişim faaliyetleri ile Antakya ilini inanç turizmi merkezi haline getirerek şehre yabancı yatırımların ne şekilde çekilebileceği anlatılmaya çalışılmıştır.”